Idee voor het OV?

Het Reizigersoverleg Brabant zet zich in voor goed en eigentijds open­baar vervoer dat tegemoet komt aan de collectieve wensen en verlan­gens van de (potentiële) gebruikers. Die van u dus.

Individuele klacht...
Dient uw idee of klacht een individueel en persoonlijk gemak op zeer lokaal niveau? Bijvoorbeeld een bus die niet op kwam dagen, een bus die alleen voor u niet goed aansluit op een ander vervoersmiddel, of een resitutieverzoek? Neem dan contact op met Arriva voor het doorgeven van deze individuele klacht.

"Waar ziet u de kansen?"

... of een verbeteringssuggestie voor meerdere reizigers?
Biedt uw idee voor een grotere groep reizigers voordeel? Reizigersoverleg Brabant pakt uw suggesties dan graag op (voor zover dat past binnen de kaders van de overheid, de actuele ontwikkelingen en de uitgangspunten van het reizigersoverleg). U kunt uw idee via het onderstaande formulier (anoniem) doorgeven.